(結咗婚已經5個月,依家先blog番上年的X"mas,真係手腳慢..........=.=")


2011年12月

婚後1個月零5日就是X'mas呀~~~~(所以我話婚後仲忙過婚前,d大時大節個個月都有,12月聖誕、1月過年、2月情人節.....)

我超級喜歡聖誕節。
因為可以著靚衫、食好野,狂買野XD

今年的X'mas一樣full schedule。
20/12 - 娘家冬至做節
22/12 - 男家冬至做節
24/12 - 我同主人都要返工,主人晚上仲要去飲,所以今年無二人世界的X'mas,殘念v_v
(主人成個X"mas都要番工啊,真係可憐T^T)

25/12 - 每年例行節目,buffet with 小慧's family



今年去咗科學園入面的餐廳食buffet
雖然食物無大酒店咁多選擇,但都算水準之作,尤其多海鮮tim~~=d
加埋科學園金蛋和池畔靚景,enjoy也。


26/12 - crazy home party with best friends

真係玩得好癲,又有dress code,又有交換禮物,又有一人煮一味大食會。
大吵大鬧大癲大廢的一日,非常盡興!!!
愛死你們啊~~~>3<(啜)


31/12 - 損友來我家搗亂


至從小小小豬爛成形之後,我o地的新居就成為中學損友們的聚腳鐵竇!!
人大咗,除夕夜已經唔想再出去迫,食住西北風倒數。
買定生蠔、壽司、咸火腿、芝士、魚生、紅酒,開個品味人生大食會=d
還有壓軸的殘酷抽獎,一人捐$100,抽現金獎。
但無乜抽獎運的主人同我,抽到$20尾二獎和$40尾三獎,>^<,氣!!



婚後仲可以有個玩得盡興的12月,真係好難得,相信生埋仔之後,我應該無晒呢d瘋狂歲月,要趁現在好好珍惜!! 哈哈^0^


by笨豬小慧simple
創作者介紹
創作者 簡單就是愛 - 笨豬小慧simple's blog 的頭像
笨豬小慧simple

簡單就是愛 - 笨豬小慧simple's blog

笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣( 7 )