今日要過大禮!!

擇咗吉時中午12點,主人和未來姑仔(即係主人細妹)上我屋企。我就去咗酒樓搵位飲茶。

我的過大禮係超簡易版,應該都無咩人可以求其過我。


只有果籃+禮金盒

我開心得制,訂得太大個果籃,wakaka,拎死主人了
揀咗8種生果
- 富有柿 X 2
- 水蜜桃 X 2
- 火龍果 X 2
- 楊桃 X 2
- 金三角柚 X 2
- 提子 X 2
- 富士蘋果 X 4
- 橙 X 4 <<<事後先知唔可以有橙ga~~wakaka(點解呢??)


一個現餅餅都無,全用餅卡

因為臨近中秋,怕d人又嫁女餅又月餅會食滯,所以派餅卡算了,鐘意幾時食就幾時換餅。

其他過大禮用品,就一封「包羅萬有利是」攪掂。

回禮都係一封「包羅萬有利是」算了。

 

 

過大禮順順利利完成~~

d生果好新鮮好好味,媽咪食得好開心好滿意啊~~~

因為買得太多生果,人地派餅我變咗派生果,要分d俾人幫手食

 

可以開始炸人了!!! 但d帖要入伙後先得閒攪=.="

 

by笨豬小慧simple

創作者介紹
創作者 簡單就是愛 - 笨豬小慧simple's blog 的頭像
笨豬小慧simple

簡單就是愛 - 笨豬小慧simple's blog

笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣( 3513 )