- Apr 25 Wed 2012 14:52
-
婚後第一個情人節
- Apr 24 Tue 2012 08:00
-
手忙腳亂迎龍年

(短袖衫都著緊喇,依家先blog到新年,OMG@-@)
2012年1月
今年的農曆新年嚟得特別早,1月中就到,剛剛先忙完聖誕節,氣都未唞夠,就話過年了。
而且今年係婚後第一個農曆新年,即係好多野都要自己預備,好緊張。
- Apr 23 Mon 2012 12:10
-
婚後第一個X'mas

(結咗婚已經5個月,依家先blog番上年的X"mas,真係手腳慢..........=.=")
2011年12月
婚後1個月零5日就是X'mas呀~~~~(所以我話婚後仲忙過婚前,d大時大節個個月都有,12月聖誕、1月過年、2月情人節.....)
- Apr 19 Thu 2012 16:37
-
Vendor Review婚後商戶評分 - (出門酒店) 沙田麗豪酒店

攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)
揀沙田麗豪酒店出門,全因為係譽宴送,仲要送套房,location又perfect,原本已經需要出門酒店的我,當然有理冇理要咗先啦。
- Apr 12 Thu 2012 12:49
-
一舉成名!!! PennyBlack T by Mood潮T設計比賽

流行企劃,助你一舉成名!! 只要立即動手,就有機會當上設計大師,成為全球發售T恤的designer!!
Pennyblack現正推出既華麗又幽默有趣的T恤企劃:《Just like Me - T by Mood》。
你可以親自設計代表第6種心情的PennyBlack T恤,隨時隨地,隨心所慾,穿出當下的心情!!
由即日起至4月16日,到PennyBlack的facebook專頁,回答簡單問題,上載你的設計(可以是照片or一句情深slogan!),簡簡單單就攪掂^^
https://www.facebook.com/pennyblackofficial/app_293649490705052
得獎作品會於2012年9月VFNO期間,於Pennyblack米蘭店,羅馬店和香港店發售。
仲唔快d把握機會,一舉成為international top designer!!!
注意事項:
- 心情寫照需以英文撰寫。
- 寫在寶麗萊的心情寫照可以是你的攝影作品、一組圖像及/或文字 (創作氛圍版)、或你的平面創作。
- 參賽者只可提交一個作品 (不多於一張寶麗萊照片)。
- 上載後的照片將用作參賽用途。我們保留全權使用該圖片的權利,用於不抵觸道德水平、公德和符合企劃主題的印刷品上。
- Apr 11 Wed 2012 11:49
-
Vendor Review婚後商戶評分 - (花球) 綠田源
攪結婚時睇埋睇埋咁多blog,依家到自己blog底番vendor用後感,回饙下一代B2B了。
(以下純粹個人感想和經歷,未必中肯,亦唔係賣廣告,只想分享一下^^)
過程
7月落單+揀花、揀款
11月19日下午取貨
- Apr 10 Tue 2012 12:29
-
Vendor Review婚後商戶評分 - (姊妹裙) ROSITA
- Apr 03 Tue 2012 08:00
-
婚後1個月

(大日子回顧都未寫完,但呢d再唔寫就過晒期喇!!!)
2011年12月20日(二)
話咁快就結咗婚1個月了。
但仲未有人妻的感覺,大家的相處同拍拖o個時唔太大分別,稱呼都係keep番以前咁,結婚的感覺仲係好唔真實呢。
婚後我同主人都好忙,忙公事、忙住病、忙兩邊屋企輪流食飯等,差d唔記得咗呢日tim呀。
- Mar 28 Wed 2012 16:44
-
再見‧婆婆

2012年3月2日
婆婆蒙主感召,離開了
這些年,婆婆跟病魔搏鬥了多場硬仗
肺炎、中風、流感
進進出出醫院的
看到她漸漸瘦骨嶙峋的身體
很‧心‧痛
今天下午,突然收到電話,說婆婆快不行了
之前已經有過好幾次說「快不行」
婆婆都能捱過
上星期探病時,婆婆還有說有笑的啊~
看起來精神多了
如果今次都是「狼來了」,算不算幸運呢?
來到醫院
婆婆已經失去了意識
身體、臉、手腳都水腫得很厲害
像回到數年前婆婆健康時,沒有多少皺紋時一樣
我想,唉,是時候了吧?
醫生說婆婆現在算平靜,但似乎捱不到多少了
要走的話就是這幾天
因為未到探病時間,為免影響其他病人,護士讓我們看一眼婆婆,就叫我們晚些時候再來
舅父、姨姨等都走了
只剩下我和媽咪在醫院守候
5:30pm,電話響起,傳來了惡耗
跑到病房時,婆婆的心臟剛剛停頓了
媽咪激動得大哭起來
耳邊傳來哭聲、機器的嗶嗶聲
我卻覺得世界很安靜
婆婆選擇了獨個兒地、無聲無色地走了
從沒見過婆婆如此安詳
看起來,似乎是病好了一樣
似乎還有生命一樣
一切真的完了嗎???
可能已經見過所有兒孫,又完成了享兒福的心願
真的放心地走了
婆婆,這些年你與病魔搏鬥了很久很久
妳很努力啊
但,我知你倦了
要離開我們了
不過妳永遠活在我的心中
而妳又活在那個沒有痛苦、悲傷、憂慮的天國
再見‧婆婆
我會永遠懷念妳
遺憾是
因為這次的生病,婆婆沒有好好吃飽過,又沒有好好洗過澡
吃飯和洗澡是妳最愛的事啊~~
想起這些,我禁不住哭了又哭T^T
by笨豬小慧simple
- Mar 20 Tue 2012 16:40
-
SKII高清美白之旅 - 最終回+用後感
- Mar 12 Mon 2012 13:51
-
SKII高清美白之旅 - 第二回
- Mar 05 Mon 2012 12:56
-
婚後都要靚!! SKII高清美白之旅 - 第一回

因為攪結婚,丟底咗我的beauty blog大半年,真係於心有愧......V_V
婚禮已經順利完成!!!! 我回歸喇~~~~
婚後當然要keep住靚,唔可以因為嫁咗就鬆懈啊~~~我唔想咁快變「師奶黃面婆」呀!!
為慶祝新婚(?),落重本,婚後第一炮分享就是 SKII !!!



