2011年11月21日(一)

承上文:新婚第一天(2)


酒樓送的回門乳豬呀~~~



脆卜卜,好香口
攬住佢坐巴士,d香味攪到我好肚餓呀~~~流晒口水,好想偷食



拎咗隻乳豬回娘家,又要嗱嗱林再出TST,因為book咗枱食「回門飯」
(媽咪對傳統禮節真係好求其)

媽咪話難得今日齊人,去食鼎泰豐喎。
(鳴謝妹妹去排隊等位)


食鼎泰豐做回門飯,睇嚟我應該係「前無古人後無來者」囉,夠晒騎呢=.="

不過食咩唔係重點,最重要大家開開心心食飯嘛~~~hahaha~~d野食都幾好味呀=q



食飽飽,回娘家,分豬!!!
我叫媽咪切淨頭尾俾我拎番男家,點知佢切得中間細細舊!!!
男家人又唔多,淨番2/3隻豬俾佢地,實食唔晒。
好彩我仲有個嫁咗的妹妹,迫佢又拎一大舊乳豬返屋企,wakaka


明天輪到去男家食飯,分豬肉!!
(唔知大家有冇發現,我婚後第一日早上係唔洗去男家斟茶呢!?,其實我都唔知要斟ga~~係其他新任靚太有做,我先知要,不過6299都唔知有呢個傳統,無做都唔緊要啦~~~hahahaha)
之後就去honeymoon!!! yoyoyoyo ^0^

呢兩日要pack吓喼了。



by笨豬小慧simple
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()