太約到11:30pm,大部份客人都走了,只剩幾位close friend留了下來。

大日子終於完喇~~~~~yeah!!!


著住對4吋半高踭鞋企咗成日,d腳趾好痛呢,終於可以除鞋喇,鬆晒~
其他ladies都入晒新娘房換衫。
主人就係出面傾埋單啦~~~


就係我差唔多換好衫之際,伴郎Angus衝咗入新娘房,話要入嚟避一避風頭。
原來班friend係出面劈酒!!! (就係我飲剩o個33支紅酒囉)
咁即係,主人都俾人隊緊啦!!! (佢咁多仇家,晚宴時無人隊佢,我都覺得奇咖喇,班損友點會咁易放過佢丫)

班友無性咖,連我都想隊埋,我認衰女,我空肚灌酒冧硬(飲的速度真係快到要用灌嚟形容,氣都無得唞)

睇住主人連灌4~5杯酒,真係好心痛呀(佢個胃一直唔多好),佢都係比我食多少少嘢jar~
我都好想幫佢頂,但主人唔俾啦,而且我仲要保持清醒,完整清場。

班損友玩到12:30mn,終於捨得散水。

留底的兄弟和朋友幫我搬晒d婚禮物資上車。(thx u guys so much!!>3<)
媽咪就幫我拎d人情先回家,good idea啊~~~場面仲係好混亂,真係好怕忙中漏底or唔見咗。(咁就大鑊鳥)

終於攪掂晒,可以返屋企喇!!


回家途中,心情仲係好興奮,一d都唔眼瞓呢~~但我feel到主人開始講野有d語無倫次了。


深夜1:30am,終於回到家,又settle down晒所有野。
諗住落妝沖涼瞓覺覺了。

點知...........



主人咗=.="


坐咗係地下,猛話自己好wing,又嘔,又唔肯去瞓。
我就做咗貼身保姆,係間屋跑來跑去,又遞膠袋又餵水.................累斃了=0=(我都好眼瞓呀~~~~)

3:00am,主人終於瞓咗,但就霸晒成張床=.=" (大字型的睡姿瞓正中間!!)

新婚第一夜,我要做廳長!!!


可惡啊~~~~~~~~~~~~~ o 罒 o(火)
班死損友,我一定報仇咖!!!


甜蜜的新婚之夜,無咗T^T
(仲有之後的honeymoon要我捱,主人病咗,嘔損咗個喉嚨,痛到食唔到瞓唔好,成個trip死狗咁的樣,勁無mood>^<)



by笨豬小慧simple
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()