2011年9月5日(一)

今次主力睇我的晚裝和媽媽衫,仲有一次的轉款機會,梗係用埋佢唔好浪費啦~~

今日的試衫團有我、媽咪、未來奶奶、妹妹、主人。


***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***

首先我試晚裝,試咗好多件.....


EG11 - 年長的團友猛讚好睇,隻料係幾閃嘅,但個款好C奶呀~~


EG12 - 同款唔同色,我果然著唔到呢D偏橙的粉紅色,會好似無著衫咁。


EG13 - 我好鐘意呢件個款呀,super deep V,俾個機會我show吓濕柴,但隻料有d"巢"


EG14 - 未來奶奶好鐘意呢件,佢話紅色好sharp好靚,而且釘工夠,所以好閃;但主人唔like呢個款,佢話上半身似肚兜(但我唔明點解??)


EG15 - 呢件上半身好閃好靚ga~~但著得我有d肥同大隻....


EG16 - 媽咪揀俾我試的,成件珠片勁閃,所以喜歡bling bling的主人好鐘意,個cutting都唔錯,係我鐘意的mermaid,但個色同用料真係嚇死我,成條金魚咁.....


EG17 - 有d似Vera Wang的layering紗紗裙,都唔錯,不過唔閃主人唔buy,而且泡泡裙真係太dreaming了,會唔會唔夾我呢??



呢件就係媽咪試的其中一件媽媽衫,閃係好閃,不過著得佢有d肥。


以上嘅都係揀唔中ga~~~~haha~~~

最後轉咗件酒紅色的晚裝,用嚟敬酒著啱晒。試的時候真係有種「叮」一聲的感覺,唔想除落嚟,wakaka

但就揀唔到另一件轉,所以都係照舊了。(其實心大心細轉EG17,但主人反對,都係唔轉了)

媽咪和未來奶奶都揀咗d款試,但最後一致認為上次揀的仲好,所以佢地都無轉到款。

今次去Beauty Hera,番咗好多新衫呀,今次試的晚裝之前都無見過,都係新相簿度搵嘅,keke,連媽媽衫都多咗好多啊~~~

今次係最後一次試衫了,等婚前一星期再去fitting和揀首飾。而且今次的sales Mandy醒好多,服務態度又好,下次fitting我都想book番佢跟我d衫。


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()