(百日宴已過,可以blog吓我的invitation cards)

係淘實買咗喜帖之後,就不停咁試整內文的稿。

試咗好多個version,字粒執完又執,又印衰咗好多張珍珠紙(好彩我買多咗),終於完成!!

揀得紅色喜帖,當然內文印中文啦,但原來d用字都好複雜=.="

好彩網絡世界資訊發達,好快俾我搵到參考資料>>喜帖小知識

原來主人雖然係大仔,但因為家中得佢一個男丁,都係叫「小兒」,而且上有高堂,老爺的名字上面要加上「承慈命」。

因為我屋企的關係,我個名落唔落姓都諗咗好耐,好彩有嫁咗的妹妹做reference,最後都係加番個姓好d。

原來,寫帖都有咁多學問。


成將帖都係我一手一腳用AI畫圖+排版,尤其我地的Q版公仔,畫口咗3日咖~~~真係筆筆有血有汗

 

一早打算拎D珍珠紙去影印店印黑白色算了,一來平D,二來珍珠紙+燙金字應該仲衰(媽咪話D字太淺色,會睇得好辛苦),但原來要搵間影印店肯幫我印都唔容易。

初時打去一間影印店問價,佢答我來紙印都要$1/張!!! 嘩,唔係化,俾埋紙又唔包送貨齋出墨你都收我咁貴!?真係好過去搶。

之後再去旺角中旅對面的一堆影印店問價,又真係間間都開呢個價,唉....都唯有死死地氣俾錢啦。

到真係拎紙去印,十間有九間都唔肯印,因為我內文紙唔係A4 size,仲壓埋摺線,間間怕jam紙都唔肯印,個吓真係好想打爆佢地個頭!!!

好彩最後搵到間肯試印,但就做唔到黑白影印,要改用彩印但印黑白,我都是旦了,總之印到就得。呢間影印店service好好,老闆娘初時都話唔知印唔印到,要試吓先,佢用d白紙cut做我的內文頁的size去試印,最後先問我拎紙試印,出嚟效果好好呀~~當然無jam紙啦,對位又啱,d墨摸上手都無甩色(我係公司用laser print會甩色呀),而且價錢平咗,$0.70@,good!!! 真係「騫翁失馬,焉知非福」,仲要唔洗等一日,即時印晒300張俾我。

 

內文印好晒,就要開始DIY帖了~~~嘻嘻

 

by笨豬小慧simple

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()