(百日宴已過,可以blog底我的invitation cards喇)

 

BD有分上下半場,上半場就是於拉斐特的行禮+註冊。

由於已知當日有唔少朋友未能出席飲宴,只可以來觀禮,所以預備了邀請卡。

 

最終揀咗去e-print印,一來真係平靚正,二來公司附近有分店,方便我去拎貨。


自己用AI畫的稿,花了3天終於完成,都ok啦。

 

成品:


幾乎沒有色差!!! 字體、公仔、人像也夠清晰


wedding logo做了燙銀,效果不錯呢~~~

 

e-print真係平靚正!!! 非常值得推介!! http://e-print.com.hk/

尺寸:155mm X 90mm
紙質:260gm過啞膠雙粉卡紙
印刷:四色雙面
費用:$150/300張
加工:5cm X 4cm 燙銀 (+$80)
睇稿:+$10

首先打電話去客服quote價,好快就有人接電話,唔洗5min就報到價俾你,效率好快。

我選擇了網上下單,落order之後,upload AI file,之後就等佢再報一次價,我加咗$10去門市睇稿。稿攪掂咗就會有sms和電話通知你去睇稿。

我睇完稿後就直接係門市用EPS full pay(其實可以先俾訂,等取貨時再俾尾數,我只係費事分2次俾錢je)

印好後又有sms和電話通知你去取貨。

成個過程都好快,我星期六晚落order+upload file,星期一睇稿+俾錢,星期四就有得拎了。

total只是$240/300張,平均$0.8@,真係好好好抵呀~~~而且服務好好,又快手。

 

 

成300張卡,抬返屋企都幾辛苦,我仲攪到扭親條腰=.="

 

by笨豬小慧simple

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()