尋晚捱眼訓咁終於執好第一日到達成都影的相。(原來都影咗有百幾張,真係痴咗線=0=")

精華d揀衫相俾大家睇住先啦。


到達成都品果時已經中午,本來品果想安排我地check-in酒店後立即去羅亞禮服館揀衫,但我地都太肚餓了,於是去了附近的龍炒手食lunch(食物水準說留待遊記再講),大約2pm左右食完,就由品果的一位女職員帶咗我地上去試衫了。

羅亞禮服館就係成都品果店行前少少一個叫「勝道」的體育用品商場的5樓。

招待我地試衫的係2位靚女禮服師 - 馬曉芳&冉光光

羅亞禮服館真係好大~0~!!! 有5-6個area擺衫,但因為有d只for影室內,有d又只for出租/訂造,我可以揀的area有4個左右。

一個area就有咁大喇(已經係香港成間婚紗舖的大小),d衫按顏色擺好晒。你話有5-6個呢d area,間禮服館係唔係好大先

我地好好彩,試衫個時無其他人,即係我地2丁友包晒呢個成萬呎的場地試衫!!!

聽曉芳講,我地嚟之前的清明節假期,呢度係迫爆人的!!!


fitting room

之前個日呢度係格格都有人fitting緊,嘩,爭照鏡爭衫爭崩頭!!!

我暗暗開心今日無人,嘻嘻,可以安安靜靜地試衫。


我地影1日,所以曉芳建議1WG+2EG。


曉芳suggest我試的都係d大拖尾又有好多層次的婚紗,不過呢幾件都係唔啱心水的。


本來想著紅色EG影相,見人著幾型呀~又match個景。但試咗好多件,都無一件啱feel。


and then開始試吓其他色的衫啦~~~好多都係曉芳同光光唔知係邊度摷俾我的,我只需企定定係fitting room就有衫試,都幾爽。


最後揀咗呢3件衫,全部都好鐘意


試的時候,曉芳和光光會每一件衫都問你要唔要,你可以答考慮一下,唔一定要定去留,但當你confirm咗一件之後,再試的就要決定去留喇(例如EG已經confirm了紫色,下次再試的EG只剩一個quota hold衫,如果要hold2件就要foul走其中1件先得,希望我講咩你地明啦),所以試衫一定要影相,方便自己play back返試咗d乜,我試試下本來hold咗件紅色,但睇番D相,覺得唔靚,最後都foul了


我試完就到主人試了。

呢度D男禮好多好多,連粉藍色都有!!!! 而且配件(恤衫、背心、呔、腰封)全部任襯任揀,主人試得好開心呀~~


呢d係主人foul咗的。


最後揀咗呢3套。主人超鐘意白色同黑色個套。

試的時候曉芳和光光會俾好多建議我地,又會不停應我地的要求摷衫,令有選擇困難症的主人都好快揀到衫。


試男禮的時候,我d衫就拎咗去改,改好後再fitting一次。男禮都會改袖長褲長的。

攪掂晒就pack喼,將d衫先寄存係品果店,明天去機場時一齊帶走。


玩到差唔多6pm先走,辛苦晒曉芳和光光了(走時問她們其實幾點收工,佢地話個日仲有一pair嚟緊試衫,可能9pm才有得收工,慘慘)

多謝你地呀~~~


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()