7天的麗江婚照之旅終於完結了,好唔捨得呀~~~

麗江真係一個好靚的地方,雖然d人話已經比以前商業化咗好多,但那份悠閒憩靜的氣氛跟城市仍有好大分別。身處麗江,真係會令你relax,我地都好鐘意,走個陣已經plan緊幾時再去!!!

整個拍攝過程是超級順利

由接送、選衫、討論、化妝、拍攝,每一個部分都有很多人在照顧你,深深感受到品果真的做到服務至上的承諾,給你們大拇指

尤其記得剛到達成都時,我們為電話卡充值的問題苦惱,打算請教品果的職員哪兒可以買到充值卡,一位高高瘦瘦的男職員二話不說主動帶我們去一間小士多買卡,又幫我們電聯客服攪充值,更幫我們確定話費夠用,才安心地離開,讓我們很不好意思呢(麻煩到人家丟下工作幫我們),可惜離開成都時他不在店裡,又沒問到名字,未能親身多謝他啊。

拍攝當天,非常感恩,大晴天!!! 攝影師李剛真的很專業,每次他給我們看play back,靚到呢~~~我地都覺得好彩是全包檔案,否則買相一定買到破產;化妝師嬌嬌set頭技術很厲害!!我都知道九姑娘頭好難set,但她很快手已經set好了一個9成似的復古髮型,跟我帶去的旗袍好襯;助手吳廸好攪笑,多謝你陪主人玩,令佢緊張無晒,pose都自然番晒。而且呢隊crew好好人,肯幫我地影埋古城夜景,害佢地要加班工作,好唔好意思

在此我要多謝品果上上下下的員工,沒有你們一路的幫忙,我們的婚照之旅一定不會如此順利和快樂!!

特別多謝:電郵聯繫的張蓓和張晨、成都接待的慶芳、成都店超熱心的高高瘦瘦男職員、禮服師馬曉芳和冉光光、攝影師李剛、化妝師嬌嬌、助手吳廸、司機。


經驗分享當然唔少得:

- 羅亞禮服店真係有好多好多好多衫揀,多到根本無可能每件都看實物才試,但禮服師好厲害,只要你形容一下想要的顏色和外形,佢地就會係唔知邊到拎到d差唔多的款俾你試,所以唔怕揀唔到衫,連一向以為男禮無咩好揀的主人都試到不亦樂乎。而且d衫好新好乾淨,非常放心穿著。

- 男士,尤其瘦瘦仔,最好自備恤衫和西褲。主人瘦(著44碼),配唔到啱身的黑西褲,好彩佢有帶咋。不過真係無都得,d褲全部有得校褲頭鬆緊,唔會甩褲嘅,只係個脾位會好鬆囉。

- 禮服係試完即改再fitting,如果覺得唔啱身可以要求再改。我就係無要求到,件婚紗好鬆,係咁移位。

- 品果會用佢地的喼裝禮服,如果超重唔過RMB100,都可以向佢地claim番。我有超重,不過地勤哥哥無收我地錢,所以點claim錢真係唔知了。

- 麗江天氣早晚溫差大,約早上10度左右,去到中午卻有20幾度,長袖tee加外套已經可以,著太多反而要除底拎住仲麻煩,我帶去的冷衫一件都無著過。強烈建議去到買條圍巾,夠厚又大條,非常保暖,才RMB10~15,我地買咗之後日日用住,自己帶去的冷頸巾都無用過lu。

- 麗江天氣非常乾燥,濕度比氣溫仲要低!!! 要日日敷mask,我就係咁先keep到最好狀態上粉,記得帶多d去。

- 高原地區UV超強!!! 記得搽防曬,面、身都要搽,我搽咗SPF50 PA+++都晒黑咗少少(因為化咗妝補唔到)。建議買支防曬噴霧,方便化咗妝都可以補防曬。

- 記得彩印定一份想拍咩景點、feel等等的資料,討論時俾攝影師和化妝師睇,減少溝通出誤會,你都知,大家第一次見面,真係你肚入面條蟲咩。

- 記得帶girdle同著打底褲,因為係街換衫的。

- 我的皮膚易敏感,所以自備了化妝掃、粉卜、自己用開的粉底,減少出事機會。

- 記得帶鏡,街上轉頭時自己可以照下,唔啱心意可以叫化妝師立即改,我買咗卻唔記得拎去

- 著波鞋最好,高踭鞋免了,因為好多時要琴高琴低,而且影唔到鞋,我帶咗去都無換到。

- 可以帶定D首飾,化妝師準備的款式比較簡單。

- 花球、公仔都可以帶去,但我拍到它們的機會好少。

- 帶定水(附飲管)、餅、朱古力等乾糧,無時間lunch都有d野頂下肚。我地好好彩,有時間食lunch,結果送晒俾crew members。

- 成都、麗江主要都食辣野,好食得辣的人先頂得住,所以我地咩都叫「少少少少少辣」,或者叫「唔辣」,再按自己喜好加少少辣粉。

- 基本上每日都有一餐係打邊爐,又食辣野,真係好熱氣,帶定清熱酷、以羅果子鹽、牛黃解毒片等等啦,未影前食到爆瘡瘡就慘了。

(我地只影1日,無上雪山,以下呢d係同行有上雪山的品果之友的comment)
- 買氧氣筒,因為攝影師會要求新郎又跑又抱起新娘,體能大考驗。

- 貼暖包

- 男仔著打底褲,西褲勁入風

- 去城外一間叫東X藥房買口服裝紅景天,RMB38有10支,食定!!



化絮、遊記就要等我整好d相先有得睇了(影咗好鬼多呀~~有排攪)

化絮將會private、遊記就public。想睇的JM可以留言我add你(只限有相有內容又攪緊結婚的blog友)


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(22) 人氣()