終於整好晒全屋的電線,執乾淨晒間房,終於可以上下網,打下blog。


2011年3月14日(一)


試完婚紗之後就到試晚裝。比婚紗好好多,有好多件我睇中的都有得試(即係有期)

不過,真係試咗先知,好多原先覺得靚嘅,著上身原來唔啱自己;但有D認為唔襯自己,又著得出奇好睇。所以各位JM,fitting真係乜衫都要試下,咁先揀到著得你最靚的裙呀~~~


***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***


EG1:睇相覺得個款好靚ga,但著咗係我個身,好似無腰咁,桃紅色更加著到我的膚色青BB


EG2:又係睇相覺得個下擺好靚,但唔知點解會著到無晒胸!!! 完全平咗!!


EG3:呢款自己好鐘意,個色又夾我,但媽咪、主人都唔鐘意,嫌唔閃


EG4:睇相只得上半身,好似幾得意咁又試下。效果都唔錯,但媽咪唔鐘意D毛毛


EG5:basic野,真係揀到無先會諗。


EG6:無肚腩都著到有肚腩


EG7:又係睇相覺得幾好,原來著上身又plain咗D,而且著到我肥咗;個款cutting比較成熟,我諗加埋化妝set頭,仲會老咗10年。


EG8:睇相覺得呢件麻麻地,但著咗上身又幾好睇,仲show到身材tim


EG9:幾靚呀~~~但諗唔到幾時著


EG10:應媽咪要求試的,個圖案太大喇



我需要2件EG,一件迎賓、一件敬酒,所以hold咗2件最鐘意的先。(其實仲有幾件都心大心細)

你地估唔估到呢???


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()