既然出咗投票結果,我緊係要快快手做野啦。

經過同賣家連日的溝通,終於order咗喇!!!

本來諗住買件現貨可以趕得及2月前睇一睇quality,再決定揀淘寶貨定百利貨,但,件現貨真係揀唔落手.................

現貨只得如下圖的紫紅色+香檳金色腰帶,仲要得M碼


顏色核突之餘,size又唔啱

 

所以我俾多RMB20訂造,可以造自己size,又可以揀過D顏色。

 

對住賣家send俾我的色卡苦惱咗幾個鐘,終於決定:

雪紡揀咗天空藍

色丁腰帶揀咗淺紫色

 

希望佢send俾我的色卡係無色差啦。

 

依家加埋運費唔洗$3XX,抵!!!

10~15日後有貨,好期待啊~~~~~

 

 

其實主人主張去百利訂姊妹裙,因為有間舖,覺得有咩事都有得追究,但淘寶的價錢實在太吸引喇!!!! 於是把心一橫,都係訂一條番嚟,博一博佢的quality。真係唔OK先再去百利訂囉,係會加價0架喇,點都唔會double卦,俾夠佢加20%都係俾多$200~$300,豪俾佢!!!!

而且,呢條裙我可以拎去麗江影pre-wedding用,都唔算浪費啦。

 

BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()