今日係一年一度的情人節,祝大家情人節快樂!!!

今日亦是最後一次以「情人」身份和主人過的情人節(下年就升呢做阿太喇)

不過,我地無咩特別慶祝,一來主人病入膏盲,中咗流感病到無晒心機;二來,我唔想俾d無良商人掠到一頸血,所以都無諗住正日有咩節目(其實係我無諗有咩慶祝活動)

但,我都化咗3個鐘,手作咗禮物送俾主人


心心朱古力粒曲奇

雖然係MUJI的現成材料,但都落咗成擔心機整ga,真係塊塊咬落有血有汗。

(製作花絮:http://hk.myblog.yahoo.com/simple1914/article?mid=1630)

之後簡簡單單去了味千拉麵食個飯,that's all

 


雖然今年無燭光晚餐,但你的心意我收到ga la,已經好開心


我地真係好無聊,HAHAHA

 


my禮物呀~~~~~~輕鬆熊iphone4殼,新出ga,最buy對耳仔!! (但現在驚緊佢又幾時俾我整爛=.=")

 

主人,你要快d好番呀~~~~我地再去飲飲食食,yeah~~

 

by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()