我喜歡藍色

所以想自己的wedding都係藍色

但d人話結婚用藍色唔吉利(尤其d老人家),怕d姨媽姑姐多多意見,所以用個淺藍啦。

Aqua Blue,還者你可以講係Tiffany Blue,是我期望的wedding theme。

 

 

Aqua Blue + White,算係最正統的配搭。


呢張theme board會唔會太聖誕feel呢?


加銀色呢?都唔錯。如果dinner的餐具係咁就正啦!!


呢張theme太田園feel,我冬天結婚會唔會唔match呢?


加多個turquoise,我鐘意。

 

 

Aqua + Chocolate,好似都幾好睇喎,又夠特別,唔怕太淺色唔夾冬天。


啡色姊妹裙,會唔會冇人肯著?

 

 

大家點睇呢?

但我証婚和擺酒個場地的decoration都是白+深紫,加埋呢個Aqua,會唔會撞到嘭嘭聲?

 

by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()