個幾月前已經開始和主人商量證婚的事,但傾了好久都未有共識,次次未傾完又變咗嗌交,唔係時間問題,就係地點問題,主人又憂慮如何安排長輩們的spare time,我又怕婚宴前才證婚會食到好夜,我們的大日子是星期日,好像不太好啊云云。

以下是大家各有所見的選擇:

1) 開始攪結婚時,大家的構思 - 8pm在酒樓,邀請律師主持證婚
 我的反對:大日子在星期日,怕食到好夜,因為咁攪一攪,好大幾會9:30pm才開席,到時大家食快餐。
 主人的意見:老人家可以先安排車在10pm早走。
 我的反駁:難得的喜事,老人家未必想早走。反而係好多賓客走咗。
 主人的反應:好朋友嘅實唔早走,走得都唔算好close的friend,反而大家唔洗走嚟走去,方便D。

2) 主人的建議 - 6pm在酒樓,邀請律師主持證婚
 我的反對:怕酒樓未清理好,我地又唔夠時間準備,例如換衫、安排receiption等。
 主人的意見:可以早D開席喎。註冊完咪打吓牌、影吓相。
 我的反駁:坐位安排係點?大家一圍圍咁坐,抑或排排企?一圍圍咁坐一定好亂好吉喎。望落都唔好睇。
 主人的反擊:影相影唔到咪得囉。
 我:我唔想呢邊行緊禮,個邊有waiter仲執緊枱搬緊野呀!!

3) 主人的建議 - 2pm在大埔海濱公園行禮
 主人的意見:大埔海濱公園,對我地好有意義。
 我的意見:agree,但一樣要請律師,仲要安排大巴接人,又要自己搵decoration,可能要攪埋after lounge,out budget呢。

4) 我的建議 - 4pm在奇妙姻典行禮
 我的意見:奇妙姻典係酒樓的樓上,唔洗坐多轉車,行完禮就落樓下,位置好方便,而且價錢只比搵律師證婚貴少少。又可以早d開席,唔洗食到咁夜。
 主人的反對:4pm唔早又唔遲,D人未必肯到,睇完又未夠鐘開席,都唔知安排d人去邊。
 我的反擊:咁咪打牌,再唔係行吓街囉,附近咁多shopping mall。
 主人的心聲:邊行到幾粒鐘街呀?既然晚上會去飲,俾我係賓客,我唔會去觀禮囉。
 我的心聲:但俾我會去睇喎。總好過2pm觀完禮,更加唔知去邊好。
 主人的反擊:咁咪回家裝吓身囉。你唔洗俾時間d親戚朋友裝身咩?
 主人再反對:同埋酒樓俾唔俾我地早少少擺野係新娘房?但又要有個人幫我地睇住D物資。
 我的反擊:新娘房有鎖匙嘛。
 主人的反駁:新娘房有後門喎,雖然酒樓話有鎖je,都唔一定安全。
 我的心聲:咁開咗席都一樣無人係房昅實你d野ga la。
 主人再再反對:你諗清楚喎,4pm行禮,中間就無時間周圍影吓相啦。
 我的意見:我反而覺得中間又出去影相,d時間又變得好急,請願另外搵時間搵朋友影。

 

4個建議中,除了(3)係大家都 foul 咗之外,另外的都各執一詞,加埋d晦氣說話,嗌到面紅耳熱,唉,都唔知為乜。

我明白主人有好多憂慮同擔心,但又俾你的過份擔心激死咗,結婚係開開心心嘛,又有咁多兄弟姊妹可以幫手,只要我地準備夠充足,順順利利應該唔難。

俾d信心我地自己啦~~~~其實點攪都有人有意見ga la,最緊要自己鐘意,但我諗最後都係換嚟一句:「你話事啦,你鐘意咪得囉。」,我唔想咁呀,咁同我自己攪晒有咩分別呢?

 

by笨豬小慧simple

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()