尋日特登請假,一大早起床,大老遠跑去馬灣,就係為咗我地的第一輯婚紗相做fitting。


火車轉地鐵,去到葵芳仲要再轉shuttle bus NR332,真係路途崎嶇。

上落車位置圖 - http://www.monalisabridal.com/cht/images/map_kwaifong.jpg
路線、車費、服務時間表 - http://www.681busterminal.com/nr332.html


車上留影


係第一個站「馬灣公園 / 挪亞方舟」落車


商場入面一落電梯就到了


入到去唔知係唔係啱啱開工,D人好似未訓醒咁,receiption的小姐竟然講:「喂,叫咩名!」審犯咁有台型,真係俾佢嚇一嚇,不過下一句佢已經魂魄返齊,用番服務員的tone同我地講野。好彩今次係免費jar~~~

入到去都等咗十幾分鐘先有得試衫,幫我地的係又靚女又後生的Katy。


試咗差唔多20件婚紗,偷影咗少少相咁啦,嘻嘻

***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***


直身款,心口個蝴蝶結太大,我太瘦,掠唔起。


係website睇相時,好鐘意下身的層層裙,但著係我身上好怪,主人話呢d公主款唔襯我喎。


心口把「扇」太勁...


呢件有少少淺藍色,好似特別d,個shape都幾好ga,但我嫌中間段lace似腰封


呢件都唔錯,主人叫佢做cup cake。


呢件係其中揀到的1件(另一件直身款偷影唔到呀>.<)
classic款,泡泡+摺摺,d野係晒上半身,Katy話影相睇唔到下身乜制,都啱嘅,唔係坐低就close up,就聽佢意見啦。


fitting room的冷氣好勁,換得幾件已經流鼻水,所以除衫著衫都好快手,我地total玩咗唔夠1個鐘,哈哈!!

本來諗住去挪亞方舟行吓,但太曬,唔去了(唔想影相之前晒黑呀),栢麗灣又好似無咩好野食咁,就搭番車去葵芳新都會食lunch。揀咗食馬拉菜,味道一流呀~~~set lunch大約$60/位。


係L4一個角落頭位,有D難搵。


喇沙,正!!!


肉骨茶,好夠味



攪結婚咁耐,第一次著婚紗,以為自己會好緊張、好興奮、好期待,點知.........都無咩特別feeling,仲平淡過shopping買衫時的fitting experience,我反而擔心用2個星期,預唔預備得切我地要影相嘅野呢?好多野未整未買呀~~~


by笨豬小慧Simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()