尋晚臨訓前問了主人一個問題:

「我係你心目中有幾靚呢?100分滿分的話,你會俾幾多分?」

 

主人只係諗咗1分鐘,就答:「80分。」

唔甘心的小慧再問:「咁點先可以有100分?」

主人:「除咗個樣要OK之外,都有d身材啦,性格要好,有樣無品唔得。」

小豬慧:「我無乜身材……

主人:「仲要識做家頭細務,識煮飯。唔好咁蠢。少d發脾氣囉。」

小豬慧:「我已經好少發脾氣啦~~同埋我唔蠢ga!!」

 

 

聽完主人的100分女孩的標準,真係無咩女仔可以做到咁十全十美,似乎80分都唔算好差je不過再多d就仲好啦

 

咁我又算唔算主人的perfect match呢??

有人講過,一對couple要係perfect match才算完美............................但我未聽過主人同我講,我係佢的perfect match喎。咁個位perfect match,又有冇100分呢?

 

by笨豬小慧

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()