2012年2月

以為嫁咗就唔會慶祝情人節?no~~~
情人節對已婚和未婚的女性嚟講,一樣咁重要!!
所以各位男士們,咪諗住結咗婚可以慳番呀~~~~


今年的情人節,又在忙碌中渡過。

由於主人的更期唔太配合,我o地提早11/2慶祝。


終於有屋,當然唔會出去迫咁笨,在家來個sweet sweet home celebration!

豬小慧攪盡腦汁,整咗餐full meal,由湯到甜品,連酒水都一應俱全。

是日情人節homemade大餐
湯 - 西蘭花忌廉湯
頭盤 - 三文魚拌香草芝士沙律
主菜 - 鹽燒鯖魚拼意大利燴飯
甜品 - 焦糖蛋布甸
飲料 - 檸汁流打白酒

賣相都似模似樣ga~~~~
味道呢...............主人俾75分,因為調味重手咗少少=p (太耐無煮飯,落調味的sense要d時間re-pickup)

雖然做唔到十全十美的一餐,但見到主人一邊食一邊偷笑,煮的我就覺得好sweet了。(我真係易滿足呀)



估唔到正日14/2,主人會煮番餐慰勞我。

羅宋湯、炒娃娃菜、鹵水雞翼、芝士、朱仔包

雖然大部分都係現成食物再加熱,但主人肯煮喎,真係好surprise呀!!!!
仲要唔洗我洗碗!!!

呢餐到我邊食邊偷笑=)



今年的情人節,我o地都不約而同想簡簡單單在家過
雖然沒有花、沒有禮物、沒有去高級餐廳吃飯..................
但能看到對方因為你精心炮制的大餐食得津津有味
仲 甜 蜜 啦!!!

因為有你,幾時都會係情人節^^

豬小慧依家係好幸福呀~~~~~(跳番part開心舞先)


by笨豬小慧simple
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()