2012年2月尾

過埋年尾的hair cut busy peroid,我終於可以剪 頭 髮!!

為咗wedding,留咗一把長到及腰的長長長髮,真係好耐無試過把頭髮咁長了。
但經過無數次漂染燙捲之後,秀髮受損嚴重,髮尾開叉,d髮質霉到似炸菜,呢排仲起勢咁甩頭髮,真係好怕變禿頭呀>.<

終於可以同長髮say bye bye

髮型師綁好馬尾,就一下cut走佢!!! 爽~~~~^0^
(cut之前佢猛問我留到咁長,捨得ga la!? 我仲安慰佢大膽d放心cut短,hahaha)



清新短髮look!!! 又型又爽!!!

染咗深色,咁遲d生番的新頭髮都唔洗補染。之前染得太多,d頭髮真係好傷,我想要d時間俾d頭髮休息一下。



婚前已經好想好想剪頭髮,忍咗好耐喇,依家真係一剪解千愁~~(-3-)

我自己好鐘意呢個新髮型(有好多靚太支持咖),
但主人的feedback係..........似石內卜=.="""" (打得少呀!!!=^=+)
(明顯主人係長髮控)


身邊好多新任靚太都陸續加入短髮行列,難度「短髮」就係人妻的標誌!?
我o地可以攪個「短髮靚太聯盟」喎,勢抗長髮控老公,軟硬兼施,令佢地愛上短髮,wakakaka


by笨豬小慧simple


arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()