2011年11月12日(六)

今日是BD倒數8日,開始多野做了。


今日拎咗假,由長週變短週,原本諗住早上去洗牙,點知太累,瞓到10am先識醒,之後就同Gaily夾個seating plan的foam board,攪到夠鐘先標出門口。
所以今日只係做咗染髮一樣野=.=",晒咗半日假囉......


講番染髮先。

原先想搵番上次去麗江影相前幫我整頭髮的髮型師 (相關閱讀:染+剪頭髮),點知打去book時間,先知佢係我BD前一星期都去咗旅行=.="

太早染又唔得,d新頭髮生咗出嚟就會有兩折色(那怕只露出1cm黑髮都唔想)
太遲染,到我無時間,last幾日係full schedule=.=",而且要d時間洗洗頭,等甩咁d色先自然嘛~~~

依家用開的髮型師no showT^T,點算好啊~~~~~


拿拿臨打俾細妹,好彩佢用開的髮型師未full booking,約咗今日染+修吓d頭髮。
染髮je,應該間間salon都差唔多卦,而且細妹用開,應該無咩大問題。

點知.....


我變咗 金毛新娘 Orz

其實染完已經覺得金咗少少,吹乾之後更覺得金,而且好奇怪地,頭頂比髮尾更淺色(但我之前染過N次,髮尾傷晒,理應比新生頭髮的頭頂更上色喎)


不過唔染都染咗,算了。
希望洗吓頭會好d啦。

阿Q d咁睇,婚後唔洗再整頭囉,都金晒


by笨豬小慧simple
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()