籌備了一年零八個月的婚禮,終於係20.11.2011順利完成!!!!

感覺係好開心、好開心好開心呀~~~~
原來結婚真係好開心ga~~~
之前經歷的所有辛苦,都係值得!!!!!

其實係差唔多完成派帖的時候,我已經想打篇blog多謝好多人,因為無咗你地的參與,我同主人就唔會有一個如此開心的婚禮。
派帖的點點滴滴,我要容後再blog!!


人地話婚前會好多野做,會好多擔心,會好緊張,會失眠..............

幸運地,我一d「婚前綜合症」都無。

我反而係好high,唔知點解長期keep住好興奮的感覺,乜都準備好晒啦~~~(但其實仲有成堆濕碎野未整),只剩大日子的蒞臨,唔知BD會係點呢???呢種滿心期待的感覺充斥全身!!!
最後我係high到唔識眼瞓,晚晚可以好夜瞓,但第二朝又可以鬼打咁精神,痴咗線呀~~

反觀主人,佢有失眠呀,佢話自己好緊張,晚晚瞓到半夜就嚇醒,又成日發夢自己漏做d咩咩咩(但我就瞓到死豬咁,一覺瞓到大天光,仲要咩夢都無發到.....)

主人,咪咁緊張啦~~~放鬆d



好多B2B係婚前都忙到痴晒線,我都忙到痴咗,但我係忙去整甲染髮試身fitting洗牙做facial,其他婚前濕碎野都係主人做晒,排seating plan、買野、訂野、follow野、入利是等等等等,主人都好落力自動幫手,令我可以專心扮靚,做個靚靚新娘。主人,你真係好抵錫呀~~~~>3<

身邊的朋友都好落力幫手,我真係好榮幸好好彩呀~~~非常多謝你地^ ^



大日子就係我仲係high high地的時候就到咗,0個日成朝都只係識得傻笑,個人飄吓飄吓咁,直到返到新屋入門0個吓先識醒,噢.....原來我今日結婚咖喇!??

感覺真係好唔真實呀~~~

去到證婚0個度,一出新娘房,見到成棚朋友嚟晒觀禮,我真係好激動,再加埋主人愛的誓詞,我已經忍唔住感動的淚水T0T,喊咗出嚟!!!

不過晚宴謝詞時我好叻女呀,我無喊,反而主人就眼濕濕,佢仲成功攪喊咗我媽咪,hahaha



好多朋友都話我地的婚禮好感動,攪喊咗佢地好多次
又有朋友話我地的婚禮好似棟篤笑,睇我地係台上面講野好好笑

我好開心我地有個開心快樂又帶d感動的婚禮
雖然中間只係播咗2段片,無攪surprise無玩game,
但見到親朋好友們依然投入其中,樂在其中,真係好欣慰呀。

我亦好開心婚禮能夠順順利利完成,所有rundown都有早無遲順利進行,全靠一班盡心盡力的兄弟姊妹幫手啊~~~非常多謝你地!!! (掌聲)


當然,一如所有新人一樣,我地的婚禮都有少少遺憾,都有d野做得未夠好。


去埋honeymoon後,我就會blog番晒婚前婚後的大小事情,你地等我呀~~~~



終於成為靚太了~~~~YO!!


by笨豬小慧simple


arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(26) 人氣()