距離大日子只剩3個星期,都唔洗收收埋埋啦,係時候share吓我地的麗江婚照!!!


先嚟  18吋相簿

封面
要求加了我地的英文名和結婚日期




自備的唐裝衫,真係同麗江古城景色好夾呀~~~~仲有化妝師嬌嬌幫我set的九姑娘頭,襯到絕!!



玉柱撆天 - 一個好似九寨溝的湖景花園,好靚ga~~多謝攝影師李剛提意我地嚟呢度拍照



油菜花田
如果可以拍到藍天就更加好了(好幾張都是差唔多角度和背景,只是我地表情動作唔同咗)




拉市海
我最鐘意的騎馬照




呢頁的排版係我的idea,出嚟效果好好,d相加埋好開心咁嘅feel
 

 
型人黑白照,李剛的idea,very good!


拉市海的黃昏,真係好靚呀~~~~




走型feel,所以colour都tune得灰灰地,cool d





睇完更加回味麗江之旅呀~~~~~~


唔知點解upload咗上y blog,d相好細張tim.......



by笨豬小慧simple
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()