由收到第一次版排起計,前前後後攪咗差唔多一個月

麗江婚照的排版終於攪掂喇!!!

只是改咗4次我就收貨,真係算有效率的了。

講真,品果的美圖師係好用心,將我的要求都盡量做到,不過佢地唔算醒目,唔好期待佢地知你心意,會自動波改到啱心水,真係要圖文並茂講出你的要求,咁就明晒啦。

所以我花咗好多時間整D proposal出嚟,指明咩咩咩要改,令我慳番好多時間重複又重複的溝通。


封面(BEFORE)

搵一張想要的色調的sample做reference,真係好難只用文字去形容嘛。
我甚至俾埋字體的.ttf file俾美圖師。


(AFTER) 改咗3次之後已經好滿意,收貨。



內頁(BEFORE)

唔太滿意第一次的排版,用小畫家的copy & paste自己粗略排一次,再加D註解。


起碼出嚟的效果都有9成似啦~~



內頁(BEFORE)

古裝呢part我想有vintage feel,搵D sample俾美圖師做調色。


呢part調色連排版一take攪掂!!!



之前聽其他品果之友形容,跟美圖師傾排版係一件慢長又苦惱的事,所以我就用「圖文並茂」的方法,真係快捷好多,係自己辛苦少少,要做多D功夫囉,但都好值得呀。

7月30日confirm晒所有排版,等40~45天就可以收成品了。

應該差唔多時間可以收貨,亦向小秘書confrim成品已寄出,打咗去香港品果問,呢排佢地搬緊office,可能要遲少少先通知我上去拎。

好期待+緊張呀~~~~希望唔好有咩差池啦


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()