2011年9月11日(日)

今日又係我倆一齊放假的日子(主人的工作要輪班,所以唔係每個週末都可以一齊放假ga),決定今日再一次北上,為新居購買物資。


首先去mc win介紹的位於東門華佳廣場的窗簾舖造窗簾

我地今次試吓搭深圳地鐵去,由羅湖站坐去大劇院站轉車,到湖貝站落車,B出口出再向住東門窗簾廣場方向行,後面個座華佳廣場就係我地的目的地。

湖貝路都幾污糟,地下好多污水

或者係老街站C出口出,行晒成條東門購物街,過天橋後就到(我地係咁樣回程)


只花了半小時就揀好晒窗簾布。


呢款造廳的窗簾


呢款造房的窗簾

全部RMB25/米,另外加埋反光布(RMB4~5/米)

本來睇中其他ga~~但太貴喇(RMB32~48),最後cheap精上身揀咗平野

講價後total RMB700,我地因為無時間返轉頭拎,所以加咗RMB50運落香港。

(update:14/9早上就收到窗簾,諗住拎去洗衣店洗,先知加咗反光布唔洗得,因為乾衣個時反光布會爛........所以下次都係唔加好了)



之後行去老街站搭地鐵,去田貝四路的家合居買燈。

今次唔洗轉車,搭到去田貝站落車,D出口直行15min就到了。

原來之前去的五方家居都係同一個地鐵站出,只係行相反方向呢。

家合居比五方家居仲要大,主要買家居建材,一樓是廚廁用具、二樓是木地板水喉、三樓是燈飾、四樓是傢俬。

我地一到就直上三樓睇燈。d燈真係好靚,d款仲好新潮,但多數的潮款都用米膽,聽聞米膽好易燒,所以我地都主力睇可以用到慳電膽的款式。

行咗3~4間已經搵晒心水了,都算快手啦。


飯廳燈,改買黑色。RMB520

好鐘意水晶啊~~~~


客廳燈 RMB230


書枱位的燈 RMB180

因為書枱位和客廳係同一間房,所以想襯埋一set。

呢戔燈係另一間買ga,估唔到又幾襯。


睡房燈 RMB100

連埋慳電膽只是用了RMB1200!!!我諗香港呢個價錢只係買到1戔燈咋~~

原來買燈都有好多學問,燈膽有分大細頭,主要睇個款燈的燈膽座要用邊種,普遍是水晶燈會用細頭燈膽,買燈時要問清楚sales,買錯燈膽就晒錢錢了。當然火數(W)愈大,個燈膽就愈大個,有時可能過唔到個燈罩入口,或者會突晒出嚟唔好睇,所以咪一味貪火數勁呀~~~

講價方面,我地真係無咩點講,sales一開個價已經係「優惠價」而又符合我地的budget,我地仲因為帶唔夠錢(笨小慧呢期記性好差呀~~出發前諗住禁錢但最後唔記得咗Orz),買燈的set price都計到好盡,啱價都費時講價了。



係一樓睇中咗另一款木筒浴盤,比上次五方家居睇到的平好多,個款更啱心水,sales開價RMB1450,可以訂造尺寸,運嚟香港+RMB250

可惜帶唔夠錢錢,無買到


攪掂晒已經5pm (d燈等攞貨都等咗好耐,起碼個幾鐘)

2個人拎住4箱燈,長征去福田口岸站,過關+坐火車回港。

(主人死都唔肯去羅湖站,明明近d,佢話怕人多,d燈會被人迫爛喎.....其實明明係佢自己唔鐘意迫就真。)


雖然買好晒燈,但要等未來老爺得閒先至安裝,不日使用。


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()