2011年6月27日(一)

本來今日我和主人各自有個重要的飯局,因為突如奇來可以收樓,所以我地都唯有「放飛機」啦~~~少女麻甩們,唔好意思呀~~

層樓早於前年購入(依家升到咁,點買呀!!),多謝未來6299係首期上的支持,否則,我地要遲多成年先結到婚啊~~~所以我唔會要求佢地買金俾我了,我地覺得呢份結婚禮物已經好重手!!! 比舊金仲要金@0@

因為仲有成年幾先會住,所以搵人同我地供住樓先。

幾個月前已經通知個租客我地要收樓,等等等,等到6月中佢都未搵到地方搬,真係好擔心呀>~~<(仲攪到我有一晚失眠tim~~平時我係好快訓到死豬咁咖),突然又係6月尾話可以搬走,真係峰迴路轉=v="

個租客keep得間屋好好呀~~仲新淨過我買佢番嚟個時,又抹乾淨晒間屋先退番俾我。

佢真係一個好好好的租客,交租都算準時,因為外牆維修要整d乜,佢都無托手踭咖,仲幫我跟埋手尾。如果唔係結婚要收番嚟住,我都仲想繼續租俾佢啊。希望佢搬到去新地方一樣有個好業主,生活開心愉快!!


-----------------------------------我是分隔線-------------------------------------

早前的7.1長假期,我地仲度埋尺,可以開始物色各種傢俬電器。

小小小豬爛啊~~~~就快住得喇,真係好期待好興奮!!


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()