原先講好23/6收到第一次排版,等呀等,等到27/6品果都無晒聲氣,立即send email問問咩事啦,原來因為file太大,send唔到,真係我唔追就唔會follow囉,大陸人做野有時真係會激到你反白眼@_@。

點都好,28/6終於收齊了。

第一次的排版和修圖,滿意度50%,真係算高分的了。(因為根據其他品果之友的feedback,通常第一次排版,唔算太滿意,好多B2B都要求由頭改過晒)


中式衫的照片,無論修圖和排版都好滿意。

呢方面同我做足功課有關吧,收排版前事先整定份proposal,指定每張相有咩要執,執穿崩執顏色有晒指示,出嚟效果就似番我地要嘅野。不過排版我無咩特別指示,呢個排版有咁靚的效果真係好surprise。


型照係我地的request,呢張的黑白effect都做得好好。又係無特別要求下的surprise。


當然唔係樣樣野都咁順利啦,都有d驚嚇位咖。


唔係好明點解要放大我地個頭。

同一張相,repeat一次,做咩呢?? meaningless



最驚嚇係,美圖師無啦啦幫主人「美白」

修圖前
主人本身膚色就比我黑好多,佢有古天樂夢寐以求的天生黑炭膚色。

修圖後
咩事,仲白過我!!!! 超唔自然呀~~~


張油畫仲驚,「美白」都事少,仲幫我「整容」


修圖前

正常膚色,正常五觀,自然美感。


修圖後

主人變咗白臉飛龍,脂粉味極重;我無啦啦被割大眼!!!救命呀~~完全唔似我自己了!!個樣超假。



加埋d顏色問題,要重修的圖都有一半以上,花咗2天才整好一份修圖proposal,希望再修多一次,就可以正式拎去印,咁都趕得切新居入伙時收到成品了。


by笨豬小慧simple

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()