其實......................我好討厭>^<粉紅色(喜歡粉紅色的你,唔好打我吓)

我打死我的wedding唔要出現粉紅色!!!

但真係無奈,粉紅色又真係乜人都著得靚,為咗我班姊妹著想,我揀咗一個近似粉紅色的顏色

珊瑚色


我的第3個wedding theme - Coral+Red+Gold+Grey

一字排開,穿上珊瑚色裙子的姊妹們,係唔係又靚又有氣勢呢

伴娘就會係白色裙子+珊瑚色腰帶。

男子組一律戴灰色呔,因為同色珊瑚色的呔好難搵。

加上我的+的喜帖,成個theme都好夾呀~~~


咁同個場夾唔夾先!? (深紫+白)

如果多D白色的話,都夾到深紫色...............嘅.............

變了「冷靜與熱情」之間


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()