5月的我太勤力了(=.="),blog漏咗呢件大事。


2011年5月13日(五)

本來約咗尋日上去品果香港office揀相,點知主人掛住佢的社工盃籃球比賽,約晒人練波,唔記得咗好早之前已經約好睇相,我呢位好太太當然只有「讓路」啦(真係有D嬲呀,咁重要嘅事都唔記得!!),好彩主人都知衰咗,自己打去品果改時間,好彩改到,就原諒你啦。


講番揀相先。

其實我地之前就揀好35張要入相簿的相片,只係用咗3日,估唔到快成咁。

方法好簡單,就係各自睇晒2XX張相之後,mark底鐘意的相#,綜合結果之後,已經篩淨50張相左右,於是我print晒出嚟,平舖出嚟睇好似會易D揀,結果有D差唔多pose和景色的相又篩走埋,咁就淨番37張了。

本來諗住如果$80/張,凸2張都買咗佢入相簿啦,但品果的職員竟然提意我地唔好買,因為多2張相只會加入現有的相簿中,唔抵喎。

但原來艱辛的事情,係揀邊D相入邊本相簿、油畫、簽名布等等。

我地有:
18"相簿 x 1 - 入24張相
12"相簿 x 1 - 入20張相(有10張repeat大相簿)
24"x30"油畫連框 x 1(相片不用repeat相簿)
九宮格掛畫 x 1(9張相repeat相簿)
簽名布(1張相repeat相簿)
水晶座(3張相repeat相簿)


職員教我地先揀10張入細相簿,咁會易D入手。但顧慮到排版問題,初時都唔知點決定好,幸好職員從旁細心引導,佢拎D相簿sample俾我地睇,知道大約一跨頁要揀2~3張相同景色的相,大約係1女單或1男單+1雙人照,知道撓門之後,我地就由景色入手,果然好快揀到5張出嚟了。另外職員又提醒我地,細相簿因為size細,大頭相或半身照都比較適合,我地又聽佢的意見揀D個人大粒D的相入細相簿了。

不過就咁都用咗差唔多半小時了。

之後就到揀邊D相要repeat,又係好頭痕,又要考慮同之前揀個D夾唔夾到,當然影得好靚個D先repeat啦,最後多數repeat都係拉市海景的相

係揀入相簿個時,我地都快快手揀埋油畫和簽名布要用的相。

進度良好地又過了半小時。

九宮格掛畫改了質地,變大了很多,有成張枱咁大,小小小豬欄實在無地方放得落,我更加唔想用嚟做摺枱俾人係我塊面上面食野打牌=.=",主人更話將來爛咗都唔知丟唔丟好,原本打算放棄佢轉其他野,職員話呢款亞格力畫(新的九宮格畫)係佢地的主打產品,加錢做要RMB18XX,但我地真係想要都要唔到,除非改番舊design的木框(每邊細起碼2"),職員都好熱心立即聯絡成都品果,好好彩仲可以轉舊版,仲要係主人鐘意的啡色。呢part揀相開始求其(耐性開始下跌),揀咗3set有女單男單雙人照的景色的相片就算了。

最後到水晶座,職員提我地因為材質係透明的關係,要揀D顏色sharp和豐富的相片,造出嚟效果先突出,好彩我件黃色晚裝和當日的super藍天呀~~好容易就KO呢part了。

之後到油畫外框和相簿款式,有D可惜無咩款俾我地揀,就係職員的建議下,揀了金色有D坑紋的粗畫框(忘記影相)和打橫的相簿,封面放相+亞格力,另外我要求加名和結婚日期,估唔到係無人試過要加,幸好聯絡完成都品果後,可以加呀~~

準時完成所有揀相事項,6:30pm走得!!

非常滿意品果職員的服務,態度好nice,非常耐心地協助我地揀相,又可以係適當時候俾到意見我地,我估佢對大部分產品都好熟,當有D野佢唔sure時,又立即幫我地問成都品果,做事非常有效率,我要俾10個LIKE佢呀

一個月後可以睇第一校排版了,唔知會排成點呢

其實有D相要細執一下,我要唔要係佢地排之前講聲先呢

但有樣野蝕咗,回到家我check番,傾package個時有話包10"畫板,但張底單無寫,結果我地就無咗lu,所以各位sis落單個時要check清楚張單寫齊晒D item未。



晚餐去了一直想試的明洞Express食。


呢部機好過癮,好似玩具,夠鐘到你拎野食個時佢就會響。


試食了泡菜拌麵和大醬湯,兩個都好好食,不過跟餐的泡菜好酸。



食飽飽見有時間,去了VA運吉,主人嫌貴,D款又偏王子feel,唔啱key,睇完相簿就閃人。
$1680/1套(包括外套、西褲、背心、腰封、呔)+$500 upgrade(絲絨、jacquard、真絲色丁等)
$3360/2套(同上+包upgrade)
恤衫另+$480訂造


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()