尋日又係期待已久的20112011 B2B每月一聚。

今次我地威囉,去咗1881 Hullett House,扮闊太,去高茶!!


3層高的afternoon tea set,睇得又食得。(而且出乎意料地飽肚)

最上層是scones,中間是甜點如cranberry mousse cake和coffe mousse cake,最底一層是鹹點如mini sandwishes、smoked salmon biscuit.....(每樣有2份的)


叫了Mint tea,麻麻地


其實我唔好scones,不過呢個細細地咁,又好似好D


1881 Heritage真係好靚呀~~~


首先我要同各位say SORRY,我遲大到了。希望我無miss到D咩話題啦。

亦都歡迎Fanta加入我地呢個20112011吹水組,HAHAHA,希望我地的大笑聲無嚇到你啦。

係一個咁有詩意的環境下,真係談天說地hea住一個下午的好地方,大家又上天下地、東南西北、衫長褲短,咩都講一大餐,可能笑得大聲咗.............都唔定可惜長枱.....我聽唔到對面岸的朋友講咩=.=",有冇圓枱的hightea呢??


之後諗住下場去唱K,但上到去K場,好好好多人...........我地就轉陣去德興打邊爐。(好好味,多謝mc win介紹!!)明明食完tea仲好飽,我地坐底又係食食食傾傾傾,即係我地由3pm直落食到10pm,真係好誇張呀

好開心同好榮幸,可以同大家share吓攪結婚的煩惱事,又可以聽大家呻吓生活上的氣憤事,又會同大家分擔吓感情上的傷心事。

唔止少少鐘意咗你地呀~~~


約定各位20112011BG2B,8月13日,即是我地的100天倒數日,我地嚟番個「百日宴」,今次會係圓枱ga la,仲要有乳豬、鮑魚、魚翅!!! 記得留定肚呀。

我都係時候化身小秘書,提醒主人個日要拎假。


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()