(繼續交俾主人報告,小豬慧就做remark啦,見粉紅字)


2011年4月7日(四)

第二日起身已經9am有多,本來初時有dee想去卧龍熊貓基地睇熊貓,但去o既話要7:00am起身(因為一遲就會爆塞車,之前問咗車我地去品果的師傅,的士費大約RMB50,車程約40min),最後都係選擇舒舒服服慢慢黎啦。


早餐就試試果面一間大型快餐店「德克士」(周圍都有佢的分店,應該仲多過KFC同M記)。食左魔術雞塊同孜然雞棒,孜然味的超好味呀~~~(最鐘意個包辣粉)

德克士 - RMB27


之後去左百貨公司的大型supermarket(全部都會o係大商場o既地庫位置)買左dee手信,包括油浸辣筍﹑菌類及張飛牛肉(試左一舊﹑味道呢.......未派手信,唔講住啦 ^^)。

行到11:30am左右就返去退房及將行李寄存o係品果度,因為5pm先番去乘車去機場。(唔記得講品果在成都係有接機及送機,同時dee衫要自己帶過成都,如果超重可以問品果拎番錢,不過最多只可RMB100。不過我地超左都冇收錢 ^^)

之後就去唔同的百貨公司蕩一下。


送俾A的hellokitty

主人開始俾「購物蟲」咬,身痕想買野中

lunch就去咗伊勢丹 (ISATAN) 百貨的8樓「豬豬福」食一人一鍋日式打邊爐。



lee個真係推介呀~~~~~好食又好玩,2個人只需RMB100左右,擺到成張桌都係,仲要有自助醬料小食吧o家。最得意係我地想比小費時,佢地話:「我們不能收小費的,謝謝!!!」。「豬豬福」之外,仲有一間叫「牛牛福」,同一集團的,牛牛福果面食o既係韓國菜,主打燒肉,去品果的路上一定見到。

豬豬福 - RMB100

 

食完豬豬福已經飽到死,主人竟然仲有肚食雪糕!!


去咗BreadTalk(响成都又係開到周圍都係,勁過香港) 呢度d軟雪糕的筒係即造的!! 所以又香又脆呀~~~好好味

雪糕 - RMB5


美食之旅仲未完,之後就去左 「TOP CITY第一城」商場(即凱賓酒店那座大廈)6樓的「韓式coffee shop」,名就唔係好記得(叫Minto Cafe)



入面相當大,仲好靚tim呀,有自己o既花園陽台。

收費同香港好似差唔多,我地叫左花茶一set,有一壺花茶﹑4塊cookie及兩隻杯。起初唔明點解要寫明兩隻杯,以為只想說明只可兩個人享用的意思。後來明白了,原來佢地係可以re-fill熱水不停飲用的,如果比多幾個杯你,你12個人享用都得 ^^。因為香港的一壺就得一壺水,不能重沖加水的ma.......不同地方有不同的做法呢~~~~~

好悠閒的下午話咁快就完了。要離開成都了。

花茶set - RMB58


到差唔多5pm就番去品果乘車去機場了。(在車上遇到一同到麗江的香港人-- marco及其未婚妻。我地係同一班機黎同一班機去麗江及同一班機番深圳o家,佢地話佢地係o我地揀完之後先上去揀衫,佢地都揀左約三小時。嘩,果間婚紗店o既人真係唔駛休息o家)(之後在麗江遇到又一對o既婚照友阿基,佢地中午十一點至兩點幾左右都係揀緊衫,剛剛就係我地之前個pair,咁即係果間婚紗店開足一整日。)


好好彩,又係準時起飛


very small=.="


個飯雖然唔叫好味,都未到吞唔落嘅,撈埋炸菜食就好好多了。(返親大陸我都會食炸菜,比香港的好味好多,爽口又唔太咸)


到達麗江機場之後,半步多客棧的師傅已經係閘口等緊我地(我地訂房的時候加錢就有機場接送服務,不過收費跟品果講的有出入,遲d我會講番),由於機場一帶的公路做緊大維修,所以原本30min的車程變成1小時了。(沿路見到好多星星呀~~~而且條路係無街燈的,能見度只有車前2米,所以師傅揸慢車都係想安全d)

終於到達麗江古城喇!!!

雖然有食飛機餐,但唔知點解落機之後又好肚餓(嚟咗成都麗江之後,我同主人都變得好大食,好快就肚餓.....)客棧外面好鬼黑又好鬼靜,但都照試下行出去,睇下有冇野食賣,行咗差唔多10min,就見到一間士多,買左2個杯面及一張地圖,心諗如果真係收晒工都有杯面食下(懶醒.......,最後杯面都係留左o係另一間客棧,無食到。地圖ma,lee個一定要同大家講,千萬唔好自己買地圖,因為地標錯﹑size細﹑去阿拉丁旅遊或某些客棧係免費拎o既,仲要又靚dee又大張dee又詳盡dee。)

再行多5min,走到七一街,其門如市,好熱鬧呀~~

成條街o既小食檔仲做緊生意,不過由於太夜啦,食左dee小食就番客棧休息。


(只係食咗耗牛什、蒸粿、串燒jar,其他係我貪得意影的,串燒好好味,尤其羊肉串,蒸粿就同客家茶粿差唔多,但就再淡口一點)

街頭小吃 - 約共RMB50


連睇星星的力都無晒,快快上床sleep。又過一天了。


by醒目主人simpson & 笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()