太多相未執晒,分開兩篇post啦。


2011年3月14日(一)

之前contact開的細Zoe好似無做了,今日serve我的係Shirley,我諗佢仲細過我。初初佢都唔係太熱心,只係叫我睇相簿再係張紙仔度mark底編號,佢就行開咗。之後試衫都算熟d,都有傾下計,不過佢唔會俾咩意見我著咩(或者可能係我無問),可能佢都太新唔敢講咁多野卦。不過成個fitting過程都算愉快嘅。

total試咗6件WG。


(個頭試到癲婆咁亂,所以都係無樣算了)


***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***


WG1 - 未到唔好睇但又唔係"叮"一聲囉, 但條單膊帶攪到原本冇乜的身材更無睇頭


WG2 - 正面OKo架,但拖尾好plain


WG3 - 唔知點解著咗之後,條腰好似短咗幾吋


WG4 - 好長好靚的拖尾呀~~~可惜前面唔襯我


WG5 - 好鐘意D摺摺同釘工,個拖尾都好靚,但最衰佢唔係白色,係帶nude的香檳色


WG6 - 上半身齋咗d


呢度無一件係「THE ONE」(唔"叮"一聲嘅),件件都好似爭少少,但都怕等得幾等連呢D都無埋,所以hold咗件先,搵到咪轉款囉。

你地又點睇?? 邊件好d?


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()