2011年3月14日(一)

 

book咗希臘女神租衫已經有大半年,但我一次都無去過試衫,連上去睇的衝動都無,真係懶爆呀~~~

大安旨意的我,過埋年先預約,估唔到咁爆,要等成個月先有得試。

終於等到試衫的大日子喇,今次的試衫團有:我(of cos la)、主人、媽咪、妹、伴娘。

 

total試咗6件WG、10件EG、2褂,另外媽咪試咗7件媽媽衫,試到9PM才完結!!! (累)

 

希臘女神D衫真係好靚,有好幾件EG都好鐘意,都唔知點揀。但我仲未揀到「THE ONE」,因為好多鐘意的款已經無期了,要再約時間試衫了。

不過,男禮唔太OK,好多有款嘅都無主人的size,真係要諗諗點算

 

成功偷拍咗唔少相(多謝妹妹幫我影),私有化咗,想睇的JM私留我add你吧(只限有相有內容又攪緊結婚的BLOG友)

 

BY笨豬小慧SIMPLE

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()