真係唔相信,眨吓眼,咁就倒數一年,時間真係過得好快啊~~~求婚時的情景,仲好似尋日的事咁jar。

 

呢張圖,可一不可再,真係要crop低佢!!

 

明年今日,我就是孫太了!!!

 

真係好期待一齊生活的日子,有個只屬於我倆的天地,期待了12年,下年就可以實現了!!! 真係巴不得聽日就係。

真係好想快D到我地的BD,但我又未ready做人妻(做人老婆甚艱難),心情好矛盾

 

得番一年時間,仲有好多野未準備,我地要加油!!! 各位20.11.2011的B2B,你地都要加油!!!

 

BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()