前日就係倒數1年的大日子,但主人既要打比賽又要返工,差唔多晚上11點幾才回到家,莫講慶祝,想同佢食餐dinner都唔得。

雖然人唔到,禮都有卦。點知,係...................................nothing!!!


2011年11月20日  11:30pm左右   返佢屋企的路上

我問主人:「你知唔知今日係咩日子?」

主人:「咩日子?」

我:「你咪扮唔知喎

主人:「哦~~~倒數1年嘛。」

我:「咁你有咩表示先?」

主人:「你想有咩表示呀?」

我:「禮物囉。」

主人:「吓,倒數1年都要送禮物?又未係正式個日。」

我:「金莎都有粒卦!!!」



就係咁,尋日我就收到一包3粒裝的金莎

回家係巴士上肚餓得制,俾我食咗粒了。



古語有云,情比金堅,但我的係,情比金莎,仲要翳先有...


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()