今晚去了一個好有意義又好特別的聚會,20112011的B2B聚會,非常榮幸受到邀請!!(多謝chanwong留言約我呀~~好surprise!!)

約好大家7pm係旺角pokka cafe食飯,因為遲咗少少收工,去到時大家已經坐定定係位了。最遲一個到,真係唔好意思

終於見到mc win、wingwing、chanwong、Germanthea、小宅K的真身。mc win的樣子真的跟blog的公仔頭像一樣!!!佢真係好攪笑呀~~~chanwong真的一如mc win的形容,高貴斯文,感覺好似kelly陳慧琳!! Germanthea,我覺得你真人仲靚女呀~~~小宅K又係好攪笑,雖然你唔係20112011 B2B(佢明年3月結婚啊),都好開心同你分享咗唔少攪結婚的experience。wingwing的感覺好warm呀~~講野充滿正能量!!!!

估唔到大家第一次見面,都可以咁多野講,由攪結婚野到感情生活到潮流八卦都講一餐,連halloween恐怖電影汁都撈埋,係餐廳傾到唔願走,阻住人地打烊,HAHAHA。

主人本來都想去ga,但知道無男仔去,所以唔來了,但原來chanwong、Germanthea的老公仔都想出席ga,又係因為無男仔去又唔來了,HAHA,如果是旦一個肯帶頭,你地3個「佬」咪又可以一個墟囉。


不過,我真係有d唔好意思,出席前都唔太認識你地,又唔算經常蒲blog的人,但你地都有約我,我真係十萬個開心!!!

希望快d有第2次的B2B gathering,今次約埋榮少、Ms Bee~等20112011 B2B,仲有,帶埋我地的「仔仔」嚟啦~~~(到時真係失禮晒喇)


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()