揀相的心路歷情請看:http://hk.myblog.yahoo.com/simpsonsimple1120/article?mid=964


因為平日無咩人,因為好早D職員未訓醒,因為醒目主人好醒幫我用身體擋住sales們的視線,我成功偷拍到好多相呀~~~

影得麻麻地,所以揀得好辛苦。

 

***我不想在其他地方見到我的相片啊,請勿擅自轉載,謝謝***


捨棄區


難得影到我身材咁好,點知主人塊面太側,又唔知點解蹲底個人嚟企,攪到矮咗成截,OUT!!


呢張影得好好ga,已經揀咗tim,點知翻睇時見到我走光!!!!緊係OUT啦。


pose、笑容都好靚,不過條橋同個人好似上下拼埋咁,怪怪的,OUT!


同上面個張有同樣的問題,而且我擺pose擺到硬晒,主人又嚟假笑=.="


究竟影個景?定影我的下巴呢?


呢張影得幾好ga,最衰個心心多咗舊日字形的野,又唔想加錢執走佢,唯有OUT喇。



保留區


公仔主題房係我地揀得最多相的場景,呢張相大家笑得既開心又自然,GOOD!


呢張係唯一係鋼琴景的死淨種,睇唔到樣反而仲有feel。


呢張係我地成輯相最滿意的一張,但,又係無樣睇........


BTW,Mona Lisa影得好standard,無咩驚喜,又未到好醜樣,只係無令你「嘩」一聲非買不可的感覺,所以,我地的荷包先無失血,可以全身而退,都唔知係好事定壞事。


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(17) 人氣()