因為證婚的事,傾到大家面紅耳熱,吵咗幾鑊,幸好最後大家都可以互相理解,達成共識,決定在奇妙姻典行禮,多謝主人又俾豬仔任性一次。


奇妙姻典的幸福小教堂真係好靚呀~~~

可容納80人,連企位就100人,$3688租用30分鐘,包律師和司儀,再加$305擬結婚通知書登記費和$150行政費,總費$4143。



新娘房


幸福小教堂外的影相區,限時內影唔晒,可以係呢度補影。


receiption旁的待客區


教堂外備有畫架擺油畫


行去另一個小花園證婚主題的走廊,都好靚呀~~~但小花園比較細,佈置又無咁靚,所以無揀到。


原本的冠冕堂堂廳變了酒會場地,但我地book了4pm行禮,攪掂晒就直接落酒樓,所以唔book cocktail了。


證婚呢part終於攪掂,雖然波折重重,不過學習到婚姻真係需要互相尊重、互相諒解、互相遷就,才可以長長久久。

希望各路好友,可以俾面出席,一同見證我倆的重要時刻!!!


其實book咗之後,主人都有微言,都嬲佢個句「你鐘意咪得囉」,但原來佢係擔心證婚時無咩人到,我會好失望,知道佢反對的原因是為我著想,之前的嬲都無晒啦。
最攪笑係,上星期主人突然同我講,其實我地另外攪行禮都幾好呀,事關佢去完同事的婚宴,親眼目睹係酒樓證婚係.........................好趕ga!!!


BY笨豬小慧SIMPLE

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()