最近病到五顏六色,今日精神D,back day番D大件事先。

 

21/9/2010

終於拿到了我們的結婚介指!!!!


男 - $23XX、女 - $16XX @ 六福珠寶

 

之前睇咗幾間金舖,都搵唔到大家都鐘意的款式(主人唔想有石,而我又不喜歡太粗的介指,望落去太似不鏽鋼了),真係無諗過會係六福搵到。最重要啱budget,話晒以後會日日戴,買太貴整花咗好肉赤咁嘛。

最開心係,sales李生真係好好傾,佢仲教我地要揀介指底部係光面的,因為將來要改大小和翻新,磨沙面個種係做唔到ga!!呢D野真係佢唔教我,我地根本唔識,之前睇咁多間店,都無人教過我地。所以我覺得李生好pro,真係「以客為本」,要係度讚一讚佢呀~~~

 


介指裡面刻咗我地的大日子。主人想刻埋名ga,可惜介指幼,唔夠位

 

諗起以後日日要戴住佢,就好開心了,心情輕飄飄的,好不真實啊。

 

by笨豬小慧Simple

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()