去開深水埗買野,買完就去一下Blog友榮少介紹的布藝坊,睇吓姊妹裙。



布藝坊
地址:長沙灣道80-82號文海樓1樓A室
TEL:23990255 / 62370615
網址:http://hk.myblog.yahoo.com/fabrica-weddingdress

好難搵,而且係深水埗行好耐先到,建議由太子地鐵站行去近D。6pm後會多人,記得事先預約。


門口向黃竹街,見到呢個招牌就行入唐樓,行樓梯上一樓,木門後就見到。

 

display的姊妹裙唔多,款式都係百利會有的款,不過質地手工都比百利某些店優勝,起碼雪紡唔鞋,色丁唔硬唔焗身。

sales嬸嬸仲俾我影低一D款式,等我可以俾d姊妹睇睇做參考,呢d咁好的service百利一定無。

 


單肩設計,打橫的摺摺比較少見,但我會將d花花擺番係心口。


呢期好hit的款,d花花的手工好好,夠大夠立體,即係唔慳料啦。


sales嬸嬸推介的新款,腰的雪紡帶可以綁上肩,又可以好似display咁放係腰。腰帶可以改色改布料,包閃閃心口針。

 

長 - $290、短 - $260,度身訂造,一個月左右起貨,可來樣訂造,不另收費。

好可惜,做唔番榮少報俾我的價呀~~~~老闆說因為加租,人仔又係咁升,明年一定要加價,就算我落訂hold,都只可以做番今年的原價俾我,無得減,連做滿6條有的9折都無得俾我。唉,得我自己一個又講唔掂價,真係好頹......

 

睇0黎要快手d睇多幾間,再搵班姊妹開個大會,book定做姊妹裙先,等到下年先攪,又俾多幾百蚊。

唉.........乜都加價,我人工又無得加,唔怪得我地80後上街ga,真真正正的在職貧窮呀!!!!

 

by笨豬小慧Simple

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()