婚紗攝影有很好的進展,經過一大輪資料搜集,耳聽八方收集用家意見,再跟品果溝通溝通,終於有個令人鼓舞的消息:

 

我們預定的景點可以在一天內拍完,實在太好啦!!

 

雖然主人曾經安慰我說,如果一天拍不完,我們就改拍兩天的套餐,係有少少out budget,但起碼拍得輕鬆d又可以拍多d我地要的景。但我覺得,我地唔上雪山(因為我身體唔好,怕好凍自己頂唔住),又唔打算去香格里拉拍,最最重要係,我唔可以一次過請到咁多日假啊,拍一天已經係我的假期極限了。所以我係咁同品果個邊傾傾傾,煩到人地死,皇天不負有心人,出來的結果令我好開心呀~~

 

我們預定想拍的景點:束河古鎮(農村風貌+山水)、雪山遠景(不上山)、玉水寨(用來代替主人好想去的白水河,因為太遠一天內去唔到)、拉市海的黃昏、沿路拍一下花田

如果天氣好不下雨的話,一天內可以完呢~~~~~好野!!

 

而且我地亦定好咗拍攝日期:2011年3月1日

拍攝的行程大約如下:

2月27日:到達成都,下午去品果總店選婚紗禮服
2月28日:去麗江,晚上跟拍攝團隊開會
3月1日:拍攝
3月2日:返香港(如果唔周圍玩吓)

即係淨拍我都要有4日假先得啊,如果留底玩番2~3天,就要7日假了,希望到時老闆肯放人啦。

 

亦祈求當日藍天白雲,花朵處處,超級好天氣!!

 

by笨豬小慧

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()