酒樓會送一晚酒店房,我地打算用嚟出門 (因為阿媽唔想執屋)。

本來諗住8月見wedding planner時先攪book酒店d野,但8月結婚的朋友係3月已經搵唔到出門酒店,嘩@0@,有冇咁爆呀!我BD個日仲要係超旺日,8月先book真係死得喎。

於是快快打俾wedding planner林小姐和Tracy,好開心佢地都肯幫我早d book酒店房,唔好意思,我係心急新娘子。

我地揀咗沙田麗豪酒店,因為近娘家&男家,出門用啱晒。

送的仲要係套房,唔洗加錢upgrade,very good!!(/^0^\)


酒店default照片(完全睇唔到間房係咩樣=.=")


轉載至blogger的實地考察相片。

豪華套房(Deluxe Suite),一房一廳,570呎,都應該夠用啦。係無微波爐等煮食工具,湯圓呢part要諗諗點算。


呢part confirm後,成個rundown都易plan好多,哈哈!!

上網check番,呢間房值$2500咖!!! 如果唔要的話,只會refund番$800,梗係要用啦!!


by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()