唐氏綜合症篩查,簡稱OSCAR,由2012年開始,港府免費幫所有合資格的孕婦做篩查。(yeah~~又慳番筆)

唐氏綜合症是突變遺傳病, 可以wiki一下, 連結按此

 

97f7fd0  

11/6/2014 - 11w4d

今日返威院照oscar,第一次去醫院做檢查,好緊張呀~~

(醫院真係好大, 行無雷公咁遠先到婦產科, 唔係有老公帶住, 我都唔知自己會迷路迷幾多次先到)

到reception登記的時候, 職員話改今日見埋醫生, 就自動將我8/10的覆診期cancel咗.....

咁即係點呢....咁早見醫生都唔知有咩野用, 唉算啦, 反正政府醫院的產檢我都係當買多個保障, 主力都係搵私家醫生跟進好d。

 

登記完後, 就入另一間房度高、磅重、量血壓、驗小便。

依家我的體重47.5kg,比未有B前輕咗1.5kg, 血壓偏低, 不過長期都低ga la, 對我而言係正常=p, 驗小便都pass(無糖尿蛋白尿)

 

等呀等咗一個鐘,終於到我入房照oscar喇~~~ (之前記得去清小便)

bb好合作,一照就係側面,醫生好快就度到頸皮tim~1.19mm,低風險result,good, 又過一關

bb size CRL 5.21cm, 約有一隻手指公咁長,wah~~又大粒咗好多, 而且bb已經成個人仔咁樣喇,好神奇唷。

bb係肚入面郁得好high,又揮手又蜈蚣彈又yang腳,好活潑

多口問下醫生照唔照到BB的性別, 見到有粒好細的白點係兩腿中間, 醫生話bb大機會係男仔(oh no.....老公成日都話想生囡.....), 但佢話依家尚早, 等到20w左右照結構先能準確辨識bb性別, 仲叮囑我哋唔好咁快買bb衫呀~~~XD (老公之後話唔洗驚, 仲有機會翻盤XD笑死)

今次照oscar, 老公可以陪埋入房睇, 仲有位產科護士係隔離講解tim~~老公話好好呀, 佢話得自己齋睇都唔知照緊d乜 XDDD

醫生都好好, 除咗度頸皮外, 仲好detail咁照晒bb身體其他部位, bb手腳眼耳口鼻都齊齊整整, good^^

 

原來, 政府產檢都唔係其他媽咪s講到咁差咁hea做 je~~

我個人係幾滿意呀~~^v^

(只係無得拎相片走, 唯有偷偷用iphone影底一、兩張相做留念啦)

 

最後, 當然要R多d免費檢查啦~~~(妹妹提我可以試下R)

我「好可憐」咁同醫生講, 話無端端改咗今日見埋醫生, 即係話, 過咗今日, 我以後都無機會返醫院做產檢, 得番健康院follow up,所以咁, 可唔可以俾我做「結構性超聲波檢查」呀?

初時醫生都拒絕我ga~~點知佢諗諗下又話度到期俾我照結構, 好嘢

yo~~~又慳番$2000喇~~~(出面私家照好貴ga>.<) BB你真係好lucky呀~~

 

跟住, 又等呀等多一個鐘, 終於見傳說中8/10才見的婦產科醫生

呢位醫生, 真係好hea, 求其問下我有咩唔舒服.................咁懷孕初期, 都係嘔、無胃口嗰d咁ga la, 都唔知有咩好講

之後, 佢就畀咗今日的病假紙和一張催生期的紙畀我, 同好粗略咁講下分娩時的入院手續。

等咗醫生成粒鐘, 見得佢唔夠5分鐘, 講d嘢仲hea過門診醫生真係嘥晒我d時間!!!

(注意:產檢係勞工法例可以取有薪病假ga~~而醫院/健康院會發出「病假證明」或「到診紙」兩種, 「病假證明」必須由醫生簽發, 可以拎到一天病假; 「到診紙」可由護士/醫生簽發, 但只能有上午/下午的病假, 即係得半日。更重要係, 某d公司唔接受「到診紙」作為申請病假的證明。所以, 記得依自己想拎全日定半日假同埋公司人事的要求, 去拎呢d產檢證明呀~)

 

最後, 去番大堂拎飛仔等抽血, 好彩唔洗等好耐, 仲要唔算好痛。

抽完血, 閃得。

9am到醫院, 12:00noon走人, 咁就無咗成個上午, 好攰。

 

食埋lunch, 回家補眠 =D

 

 

by笨豬小慧simple

 

 

arrow
arrow

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()