98032c0  

31/5~5/6/2014 - 10week

 

去完旅行返咗香港喇~~~

去旅行真係心情靚靚, 胃口都跟住大, 餐餐都食到好飽, 所以呢個week肚肚突飛猛進^0^, d un un仲有d緊tim>.<, 睇嚟要淘定d孕婦un un先得喇~~

磅數有些微回升, 但仍比未有b前輕咗1.5kg

似乎嘔少咗,食得番少少嘢, 但我唔敢太放肆, 每餐7分飽好喇, 費事又嘔啦。同埋個人易攰咗,未夠鐘放工已經好想瞓, 回到家食埋dinner後個人直情謝晒@~~@

好彩呢排公司唔多嘢做, 可以hea下

 

31/5

今晚同朋友食糖水, 因為唔食得凍嘢, 所以糊塗地order了「桑寄生蓮子蛋茶」,原來係安胎ga~~好嘢嚟=q,遲d再買嚟食先^^

雖然根想跟朋友分享有bb的喜悅, 但因為未夠3個月, 傳統上怕bb小器唔可以公開住, 所以最後都無開到口。原來「有口難言」都幾辛苦ga~~

 

1/6

最愛韓團EXO係香港的首場演唱會, 搶到飛睇, 真係好興奮呀~~~帶埋BB去睇, 仲high!!! 佢地的現場表演真係好精彩, 忍唔住跟住拍子跳咗幾下=p, 哎呀~~~~

 

2/6 - 見陪月 

因為我媽咪要返工, 奶奶又唔識煮飯, 諗起坐月期間自己的飲食, 如果又餵人奶又要自己煮, 我真係怕攪唔掂又無得休息, 所以問老公請唔請陪月, 難得佢一口答應!

今日約見了一位, 是妹妹的朋友介紹, 佢用過覺得好好。大家見面傾下計, 傾落都覺得佢細心又nice, 而且經驗豐富, 我o地亦懶得再揀, 就立即簽約落booking, 雖然未夠3個月就請陪月好似早咗d, 但好的陪月都好快full book, 難得搵到個啱心水嘅都寧願早少少confirm, 了咗件事。

原來陪月返日間8小已經要收$17000 @0@, 都幾貴呀~~~不過身體緊要, 呢d錢真係唔慳得。

霞姐, 我坐月靠晒你ga la

 

 

by笨豬小慧simple

arrow
arrow
    文章標籤
    懷孕 快樂孕記 生活日常
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()