1068ad50  

14/6/2014 - 12w,夠3個喇~~~~

 

孕初期完結了, 即表示BB正式安全紮根係我的子宮裡, 又過一關喇~~~

so far我都算陀得穩陣, 無流啡見紅(touchwood), 只係反胃、嘔、頭暈和易攰啦~~

去睇中醫把脈, 醫師仲話我陀得幾好幾穩tim~~(聽到呢句真係安樂晒, 之前facebook媽媽gp有好幾位媽媽s因為小產退gp, 真係驚驚ga>~~<)

 

12w, 真係一個好神奇的臨界點, 呢排的孕吐反應愈來愈少, 身體適應咗懷孕的荷爾蒙吧。

期待可以大吃特吃的日子=q

 

肚肚又再大dd, 晚上食飽飽凸得明顯d, 但到第二朝又會縮返細, 好得意, haha

 

老公等咗咁耐, 終於可以公佈喜訊喇~~~

(佢忍得好辛苦呢, keke)

收到大家的恭賀, 真係好開心呀~~~~

 

而我, 亦正式書面通知公司我懷孕了。

保障自己和bb嘛, 而且有乜頭暈身慶產檢等等可以拎病假, 要盡用員工福利, kekeke

 

 

by笨豬小慧simple

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    懷孕 快樂孕記 日常生活
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()