98184b0  

25/5/2014 - 9week

身體狀況:肚肚比上星期又大dd,但仍然著衫唔見肚。我開始怕熱喇(以前係勁抵得熱),愛上穿短褲^0^爽!!

 

攪咗成年都未有B,心情鬱悶,加埋要清假,咪諗住去個short trip散散心,回港再努力造人。(無理由邊度都唔去咁嘛)

本來打算去福崗ga~因為3月時有平機票賣,不過等一等朋友仔夾假,d平價機票就火速賣光光了;於是轉陣去首爾啦~~

俾晒$之後,就發現bingo咗

世事嘅嘢就係咁,你愈想就愈無,到你放棄喇,個天就畀個big surprise你=.="

 

其實老公都問過我好多次,究竟仲去唔去旅行?

因為起行時未夠3個月ga~~未算陀穩,佢怕我有事。

咁我so far陀咗一排,除咗反胃食唔到嘢外,都無咩大問題,touch wood無流啡見紅要卧床唔出得街。(啋>~<)

而且去首爾都係行街食嘢shopping為主,無咩危險活動會做。自由行行程自己安排,到時太累咪去少幾個景點,行一陣就搵間cafe坐下囉,hea住遊,無問題。

同埋,生咗B,被困3年無得去旅行,今次真係last chance咖喇~~

老公都知勸唔掂我^^,所以,帶埋「偷渡客」如期出發!!

 

出發前,老公聽人講花膠長胎,迫我飲咗成個星期鮮奶燉花膠,飲到想嘔

(洗唔洗咁緊張呀=.=")

 

luckily成個首爾旅行都無乜事,飛機升降都好穩定(我仲墊定cushion怕有氣流條安全帶勒到個肚)

BB好乖,成個旅程媽媽我行得食得瞓得,精神過o係香港呀~~~^^

雖然已經好克制,但都食咗d違禁品=q (如綠茶、雪糕、泡菜、冷麵etc),但我都好乖呀,無食生八爪魚和醬蟹。

只係行得太多路,對腳等2日已經累到行唔郁,上落樓梯仲「吉下吉下」

 

多謝老公,成全我呢個生B前之旅,仲無怨言陪我血拼拎戰利品又抬喼。

見到呢個背影,就明白自己無嫁錯人,BB的爸爸係「擔得起頭家的好男人」

92ce400   

老公,我愛你

 

by笨豬小慧simple

 

PS:依家諗番轉頭,好彩買唔成去福崗的機票,擔心福射,bingo咗真係唔夠膽去。呢d唔通都係天意!?

PPS:首爾遊記不日blog番 =p

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    懷孕 快樂孕記 生活日常
    全站熱搜

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()