1057c1b0  

21/6/2014 - 13week

今日係我正日生日,已經無再勁嘔勁反胃,可以安心開心去食餐勁,真係太好喇~~~

老公一早book好晒 hightea,BB食多d!

開始肚凸凸喇~~明明上個月去旅行著o個條短褲仲有鬆,今日諗住再著已經覺得緊,BB慢慢長大咗XD,好彩我收埋唔少靚衫je~~即換圖中的白色dress

 

97106c0  

18/6/2014

第一次的健康院產檢

一confirm bingo就要打電話去健康院約期,一排就係13week的事,好彩中間有去下私家產檢,政府的follow up真係好慢=.="

第一次去健康院,記得帶自己身份證、老公身份證(copy都ok)、住址證明、懷孕證明,做登記手續。

我因為已經先去威院才去健康院,懷孕證明畀醫院收咗,不過醫院有完成唐氏綜合篩查的證明信要我交番去健康院。

另外,記得事先準備尿液樣本<<打電話預約時,職員有提我呀~~

同埋記得食定嘢,帶水帶乾糧,我由9am攪到12noon先走得.......

健康院的檢查比較簡單:試紙驗尿(糖尿和蛋白尿)、磅重、量血壓、見姑娘、摸肚、度宮底長、用胎心機聽BB心跳

(不嬲血壓低, 89/56, 嚇到姑娘以為我會暈, 又要我量多次, 點知第2次量的數字同第1次一模一樣!!!姑娘見到都係度笑呀~~)

今次第一次檢查,仲要度高同抽血

(請起抽血, 發生咗d瘀野,我見到張memo寫「沿虛線」,就傻更更咁望地下有冇虛線,搵唔到又唔知自己要去邊間房抽血,老公立即睇我張紙仔,原來係寫住「沿虛線撕下」=.="我發雞盲睇錯咗,俾老公笑咗我好耐)

重點係, 健康院無得照超, 「無得見bb」:(

而且等好耐好耐,下次都係唔叫老公去 (我仲可以乘機睇完約fd去街街^0^)

雖然d檢查有d hea,但同姑娘傾下計,講下懷孕有咩不適,佢o地都好樂意教下我,對初次懷孕的我嚟講都有d得著嘅。而且姑娘態度都好nice, 感覺良好^^

 

臨走時, 因為落大雨走唔到, 就填晒d媽媽會表格啦~~

換嚟一大堆禮物, 開心

 

 

by笨豬小慧simple

 

 

arrow
arrow

    笨豬小慧simple 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()